Business
Als werkgever zit je er natuurlijk niet op te wachten dat je kampt met ziekteverzuim op de werkvloer. Toch kun je hier bijna niet omheen, aangezien het iedereen kan overkomen. Als iemand ziek wordt, is het belangrijk dat je investeert in het re-integratietraject. Hoe je dit traject kunt oppakken als werkgever, zetten we hieronder voor je op een rij. 1. Schakel hulp in Stel je voor: je krijgt een berichtje
Je hebt een mooie website en alles is perfect geregeld om je doelgroep te voorzien van je producten of diensten. Maar hoe trek je bezoekers naar de website? Hoe zorg je ervoor dat ze je naam leren kennen en dat deze blijft hangen? Wij helpen je in dit artikel op weg met een stappenplan om je online business een boost te geven. Stap 1: breng je doelgroep in kaart Deze
Heb je een interessant gesprek gehad met iemand op een beurs? Of ben je iemand tegengekomen bij een netwerkborrel en wil je dat diegene jouw contactgegevens krijgt? Dan is het van groot belang om een visitekaartje te hebben dat eruit springt. Visitekaartjes zijn er in veel verschillende soorten, maten en materialen. Wat past het beste bij jouw merk? Je visitekaartjes laten drukken kan tegenwoordig heel makkelijk online. Welke informatie zet
Een koffiemachine op de werkvloer heeft flink wat te verduren. Elke dag worden er tientallen of soms wel honderden kopjes koffie gezet. Niet elk koffieapparaat is hiervoor gemaakt. Wanneer je voor een goedkope machine gaat, kun je niet verwachten dat dit apparaat jaren meegaat. Dus waar zit nou eigenlijk het verschil en wanneer is een koffieautomaat zakelijk? Verschillende koffiemachines Over het algemeen heeft een zakelijk koffieautomaat veel meer te bieden.
Duurzaamheid is een veelbesproken onderwerp. Het is een breed begrip waarbij het gaat om het beschermen van onze natuurlijke omgeving. Niet alleen onze eigen gezondheid speelt hierbij een rol, ook de ecologische gezondheid is uiterst belangrijk. De ecologie moet in evenwicht worden gehouden en het uitputten van natuurlijk bronnen moet worden tegengegaan. Milieubewuster leven zorgt ervoor dat we onze leefomgeving sparen voor toekomstige generaties. Gelukkig zijn veel mensen zich ervan
Als werkgever wil je natuurlijk graag dat je personeel fit en gezond blijft. Niet alleen omdat gezonde medewerkers doorgaans productiever zijn en minder ziekteverzuim hebben, maar ook omdat je als mens aan hen gehecht bent. Zijn er zaken die je als werkgever kunt faciliteren die een gezonde levensstijl makkelijker maken? We helpen je graag op weg. Beloon en faciliteer gezonde keuzes Een gezonde levensstijl opdringen werkt niet. Logisch, want niemand
Als zelfstandig ondernemer probeer je altijd het maximale rendement uit je bedrijf te halen. Zo kiezen veel ondernemers ervoor om hun producten en diensten (ook) buiten Nederland aan te bieden. Dan is het wel belangrijk dat al je bedrijfsprocessen daarop zijn voorbereid, inclusief je website. Door jouw website professioneel te laten vertalen zorg je ervoor dat de boodschap van jouw bedrijf in elke gewenste taal zo krachtig mogelijk overkomt! De
Autodoc is een online winkel voor onderdelen, banden en accessoires. Autodoc is een grote online onderdelenwinkel met een assortiment van meer dan 2.500.000 artikelen, waaronder vele soorten autobanden, autoaccu’s en meer dan 2.000 oliën. Via de website vind je 550 fabrikanten die auto-onderdelen aanbieden. Bij het bezoeken van de website kan er gebruik gemaakt worden van een handige website hulp service. Weet je niet precies of je het juiste onderdeel
Meer vrijheid en hogere uurtarieven zijn fijne bijkomstigheden voor zzp’ers. Maar als ondernemer loop je ook meer financiële risico’s. Daarom is het verstandig om die zoveel mogelijk af te dekken. Met een passende bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering voor zzp’ers, bijvoorbeeld. Dit zijn een aantal zaken waar je als zzp’er op moet letten. Schadeposten Iedereen maakt fouten. Maar als zzp’er kan een fout je heel wat geld kosten – en zelfs leiden tot een faillissement
Het marketing landschap is constant in beweging. We zijn bekend met traditionele tools zoals radio, kranten en tv. Tegenwoordig wordt er steeds vaker gebruik gemaakt van een nieuwe marketing tool: de kartonnen koffiebeker! Waarschijnlijk had je er nog niet eerder van gehoord. Wanneer je koffie drinkt uit een kartonnen beker, valt het vaak op dat de beker een nietszeggend, standaard design heeft. In dit artikel vertellen we je graag meer